آموزش کاربردی

حرفه ای ترین روش های تزیین کیک تولد دخترانه را از کیک تهران بیاموزید

آموزش تزیین کیک تولد دخترانه

جشن تولدی خاطره انگیز با تزیین حرفه ای کیک تولد دخترانه

آموزش تزیین کیک تولد دخترانه: کیک مانند نگین روی میز جشن تولد می‌درخشد و توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند و برای تزیین کیک تولد دخترانه ایده های بسیار زیادی وجود دارد که در این مقاله از سایت کیک تهران به آن خواهیم پرداخت. تزیین حرفه ای کیک نقش بزرگی در چشم نوازی میز تولد دارد و تزیین تخصصی کیک با در نظر گرفتن جنسیت، سلیقه ها و علایق و حتی شغل افراد بسیار پرطرفدار شده است. مثلا برای بزرگداشت روز پزشک کیک با مدل و ابزار و لباس پزشکی تزیین می‌شود یا برای جشن دندانی کیک را به شکل یک دندان درست کرده آن را تزیین می‌کنند و بسیاری از مدل ها و طرح های دیگر که به اندازه همه سلیقه ها و علایق خاص افراد متنوع است.

برای تزیین کیک دخترانه دنیایی از طرح و رنگ وجود دارد که برگرفته از ایده ها، سبک زندگی و علایق دخترانه است. طرح ها می‌تواند از کارتون یا تیم ورزشی مورد علاقه دختر شما گرفته تا مدل عروسکی و اسب تک شاخ و… قابل اجرا باشد و دختر عزیزتان با کیک مدل دخترانه و زیبا در شب تولدش حسابی سوپرایز شود.
علاوه بر اینکه می‌توانید طرح های متنوع و جذاب دخترانه را به قنادی ها سفارش بدهید، خودتان با پخت یک کیک خانگی و تزیین دخترانه آن هم ‌می‌توانید به جشن حال و هوای دخترانه، شاد و رنگی بدهید. شما می‌توانید از مدل های آماده الگو برداری کرده در خانه کیک خود را حرفه ای تزیین کنید.

 

طرح های شیک تزیین کیک تولد دخترانه با خامه و فوندانت

اگر دستی در پخت کیک دارید، فوت و فن آن را بلد هستید و ترجیح می‌دهید به صورت سالم و بهداشتی، با استفاده از مواد اولیه تازه و با سلیقه خودتان کیک بپزید، قدم اول آماده کردن کیک ساده و اسفنجی است، که به راحتی درست می‌شود. می‌توانید در مایه کیک از رنگ خوراکی هم استفاده کنید. یک حسن پختن و تزیین کیک در خانه این است که ابتکار عمل دست شماست و با سلیقه و خلاقیت خود می‌توانید یک کیک دخترانه زیبا درست کنید.

برای کیک دخترانه عموما از رنگ های شاد و روشن مانند صورتی، گلبهی، بنفش، سفید و قرمز استفاده می‌کنند.
برای خامه کشی سطح بیرونی و خامه زنی لاییه های میانی کیک از خامه فرم گرفته یا باتر کریم استفاده می‌شود. تزیین با خامه از روش های قدیمی و پر استفاده است. شما با انواع ماسوره ها می‌‌توانید طرح های قشنگی روی کیک ایجاد کنید.

یک نوع دیگر از تزیین کیک با فوندانت انجام می‌شود که کمی حرفه‌ای تر و شیک تر از کار با خامه است. شما می‌توانید خمیر آماده فوندانت را تهیه کرده، سطح بیرونی کیک را با آن بپوشانید و یکدست کنید و همچنین با خمیر فوندانت طرح و شکل دلخواه بدهید و به صورت اشکال مختلفی مثل گل، قلب، عروسک، حروف الفبا، توپ های رنگی با اکلیل خوراکی و … دربیاورید و در تزیین کیک از آن استفاده کنید.

 

ایده های تزیین کیک تولد دخترانه

 

ایده های زیبا برای تزیین کیک تولد دخترانه

برای تزیین کیک دخترانه از ترافل، ژله، چیپس شکلات رنگی، اکلیل خوراکی برای براق و درخشنده کردن تزیین و… استفاده می‌کنند. علاوه بر مواد خوراکی از مجسمه ها و عروسک هم برای تزیین استفاده می‌شود. معمولا عروسک هایی که از شخصیت های کارتونی محبوب کودک هستند استفاده می‌کنند. این تزیین برای کودکان تا ده ساله بسیار جذاب خواهد بود. برای دختران نوجوان مدل های پرنسسی، تزیین براق و درخشان و تزیین های فانتزی جذاب تر است.
یک ایده دیگر اینکه می‌توان بعد از خامه کشی لایه اول کیک، وسط لایه دوم و سوم را دایره ای برش بزنید و درون فضای ایجاد شده وسط کیک را پر از ترافل و اسمارتیز و پاستیل کنید، سپس با لایه آخر روی آنها را بپوشانید و کیک سوپرایزی درست کنید.
کیک تولد دخترانه ساده چیزی است که هرگز قدیمی نمی‌شود. می‌توانید برای تزیین از میوه های مختلف و خامه رنگی و کمی مروارید خوراکی استفاده کنید و یک کیک ساده و زیبا درست کنید و از آن لذت ببرید.

چیدن یک میز دخترانه و دلبرانه برای جشن تولدی رویایی

با چیدن یک میز دلبرانه یک شب رویایی را در شب تولد فرزند دلبند خود رقم بزنید. با یک کیک تولد شیک و مقداری تنقلات و کندی بار یک میز لاکچری و جذاب بچینید، حتی اگر روی تغذیه سالم و کم کالری و مفید تاکید دارید میز را با انواع آجیل و خشکبار و شکلات رژیمی و باسلق های رنگی تزیین کنید. همانطور که می‌دانید در کنار غذاها و تنقلات، شیوه چیدمان و تزیین آن ها بسیار اهمیت دارد چه بسا بهترین تشریفات با دکور نا مناسب اصلا به چشم نیاید. شما می توانید از بادکنک های رنگی، هم رنگ خوراکی ها و تم تولد برای پشت میز استفاده کنید و ظروف پایه دار و کریستال برای تنقلات و کندی استفاده کنید.. البته می‌توانید ظروفی ست با تم تولد و حتی ست با طرح کیک تولد در فروشگاه کیک تهران پیدا کنید. مثلا ظروف بامبویی با طرح میکی موز باب اسفنجی، اسب تک شاخ و یا تیم های ورزشی و… به وفور پیدا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *