خرید کیک تولد دخترانه با بهترین طراحی و قیمت از کیک تهران

خرید کیک تولد دخترانه: جشن تولد از دیرباز جزو جشن‌های مهم در تمامی جهان بوده و یکی از مهم‌ترین کیک‌های زندگی هر فردی، کیک تولد او است. یک سال انتظار و رویاپردازی برای جشن تولد می‌تواند با کیک نامناسب کاملاً خراب شود. کیک‌های تولد انواع مختلفی دارند مانند: کیک تولد پسرانه، کیک تولد بچه گانه و غیره که  باید متناسب با تعداد مهمان‌ها و نوع مراسم انتخاب شود. کیک تولد خاص دخترانه بر اساس سلیقه هر فرد می‌تواند طراحی خاصی را داشته باشد بدین صورت که خرید کیک تولد دخترانه با خرید کیک تولد ساده متفاوت است. در ادامه با کیک تهران همراه باشید، زیرا، در مورد: ویژگیهای کیک تولد دخترانه، تزئین کیک تولد دخترانه و ابعاد کیک تولد دخترانه صحبت خواهیم کرد. تاریخچه انواع کیک تولد دخترانه

تاریخچه کیک تولد چیست و آنرا بدانید!

اولین کسانی که در سالروز تولد خود کیک تولد پختند، یونانیان باستان بوده‌اند. یونانیان، کیک‌ها را به عنوان یک دسر مخصوص در جشن تولد سرو می‌کردند. این کیک‌ها اغلب به شکل ماه برای احترام به آرتمیس یا خدایگان ماه، درست شده و با استفاده از شمع تزئین می‌شده است. شکل‌گیری جشن تولد به گونه امروزی از قرن 17 و 18 میلادی رواج پیدا کرده و ابتدا در آلمان با نام کیندرفست برگزار شده است. با گذشت زمان و به هنگام انقلاب صنعتی، دسترسی به وسایل آشپزی و قنادی بیشتر شده و کیک‌های تولد شکل و شمایل بهتری را به خود گرفتند.
تا الان که دیگر قنادان بزرگ قادر به پخت و طراحی انواع کیک به سلیقه مشتری هستند.

ویژگی‌های قیمت کیک تولد دخترانه مناسب چیست؟

در طرز تهیه یک کیک تولد جدا از نوع پخت آن، باید به جزئیات نیز توجه شود. جزئیات شامل حجم خامه منطقی، شیرینی دلنشین، سبک طراحی، تم، رنگ و غیره می‌شود. جزئیات کیک تولد به صاحب کیک نیز مرتبط است. در خرید کیک تولد باید جنبه‌های مختلفی را نظیر موارد زیر در نظر داشت
  • قیمت تمام شده کیک: هزینه‌های جانبی جشن تولد به خودی خود زیاد هستند و بهتر است کیک تولد دخترانه از قیمت مناسب‎تری برخوردار باشد. البته قیمت کیک‌ های تولد دخترانه و دیگر انواع کیک تولد بیشتر به ابعاد و وزن کیک‌ها مرتبط است اما باید توجه داشت که طراحی‌های خاص کیک و طرح‌های سفارشی می‌توانند قیمت بالاتری داشته باشند. استفاده از متریال گران و کیفیت بالای خامه نیز بر قیمت کیک تولد دخترانه تأثیرگذار است.
  • ابعاد کیک تولد: اگر مهمانی تولد به صورت کوچک و تعداد کم برگزار شود، زیاد جالب نیست تا کیک تولد بزرگ ابعاد بزرگ داشته باشد و اغلب حجم زیادی از کیک زیاد خواهد آمد و اسراف می‌شود. کیک تولد باید در جشن تماماً خورده شود. به عنوان مثال کیک چند طبقه تولد دخترانه برای مراسم‌های بزرگ و با تعداد مهمان زیاد مناسب است و نه یک مهمانی خانوادگی کوچک.
  • طعم کیک تولد: کیک تولد دخترانه فانتزی در طعم‌های مختلفی نظیر وانیلی، شکلاتی، توت فرنگی، نسکافه، لیمو و غیره پخته می‌شوند. طبیعتاً طعم هر کیک تولدی به سلیقه هر صاحب کیک بستگی دارد و هرکس به دنبال طعم مورد علاقه خود است.
  • تزئین کیک تولد: در دوران شیرینی‌پزی امروز، تزئین به صورت به روز ترین کیک تولد دخترانه و پسرانه بسیار زیاد شده است. کیک‌های تولد پرخامه برای افراد لاغرتر مناسب‌تر بوده و افراد سن بالاتر بهتر است از کیک‌های ساده‌تر و کم خامه استفاده شود. در هنگام انتخاب تزئینات کیک تولد باید به سن افراد نیز توجه کرد به طوریکه کیک تولد دخترانه بزرگسال با کیک تولد یک دختر چندساله باید متفاوت باشد. تزئین کیک با طبقات زیاد از جمله خرید کیک تولد دخترانه دو طبقه، بیشتر کیک‌های دیگر مانند کیک سالگرد دخترانه است.
انواع کیک تولد دخترانه، پسرانه، بچه گانه

انواع مدل‌های کیک تولد را بشناسید!

کیک‌ تولد دخترانه و ساده مدل‌های مختلفی دارند که در اینجا آن‌ها را بر اساس جنسیت و سن افراد به چهار دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌کنیم؛
  • کیک تولد دخترانه

اغلب ایده‌های جشن تولد و همچنین کیک تولد لاکچری برای دخترخانم‌ها اجرا می‌شود. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. رنگ‌های شاد دخترانه، شخصیت‌های کارتونی زیاد و دیگر مسائل فانتزی و جذاب باعث شده است تا خرید کیک تولد دخترانه به مراتب راحت‌تر از دیگر انواع کیک تولد خاص باشد. البته مناسبت‌های دیگری نیز برای خرید کیک دخترانه وجود دارد، مانند خرید کیک روز دختر یا خرید کیک روز زن که باید طراحی خاص خود را داشته باشد ولی خرید کیک تولد دخترانه شیک و خاص برای این مراسم نیز نامناسب نیست.
  • کیک تولد پسرانه

علاقه و ترجیحات پسرها به نسبت دخترها محدودتر بوده و دامنه موضوعات کمتری را شامل می‌شود. در بین پسرها علایق مشترک زیادی وجود دارد و این موضوع در بین دخترها بسیار کمتر است. از جمله علایق مشترک پسرا می‌توان به برخی مشاغل خاص مانند خلبانی، پلیس، انواع ورزش‌ها مانند فوتبال، ماشین‌ها مختلف از ماشین مسابقه گرفته تا کامیون و ماشین‌های ساختمانی و شخصیت‌های کارتونی محدود اشاره کرد. شاید تنوع کاری در بین کیک تولد دخترانه 2021 بیشتر باشد اما انتخاب کیک تولد پسرانه و تم مربوط به تولد آن‌ها سریع‌تر انجام می‌گیرد.
  • کیک تولد بچه گانه

برای تهیه یک کیک تولد بچه گانه باید حتماً از علایق خانم اطلاع کافی داشت. استفاده از رنگ‌های خاص، گل‌ها، میوه‌های فصل و دیگر موارد جزو تزئین‌های زیبای کیک تولد لاکچری بچگانه جدید است. البته در دیگر مناسبت‌ها نیز می‌توان کیک‌های مخصوص آن مناسبت را سفارش داد مانند خرید کیک روز نوزاد.
  • کیک تولد تصویری

خرید یک کیک تولد که مردان از آن خوششان بیاید کار چندان سخت و مشکلی نخواهد بود. اغلب آقایان از یک تیم ورزشی خاص حمایت می‌کنند و یا به خوراکی یا خودرو و شی خاصی علاقه دارند. کافی است بر اساس همین علاقمندی‌ها کیک تولد را سفارش داد و فرد را غافلگیر نمود.

در مقاله خرید کیک تولد دخترانه به چه نتیجه ای رسیدیم؟

همانطور که در بخش‌های مختلف مقاله گفته شد قبل از انتخاب و خرید کیک تولد دخترانه ساده و شیک و پیدا کردن قیمت کیک تولد دخترانه، ابتدا باید بودجه مرتبط با کیک، تعداد مهمان‌ها و تم تولد را مشخص نمود. سپس با توجه به سلیقه صاحب کیک و طعم مورد علاقه او، کیک تولد دخترانه را سفارش داد. از دیگر مواردی که در هنگام خرید کیک تولد دخترانه جدید و چند طبقه باید به آن توجه داشت، انتخاب مناسب قنادی است. به طوری که از بدترین اتفاق‌هایی می‌تواند در روز تولد شخص رخ دهد، آماده نبودن کیک در وقت مناسب و یا طراحی اشتباه آن است. بنابراین اگر برای اولین بار از کیک تهران قصد خرید دارید، باید تمامی نمونه کارهای آن را بررسی کرده و طعم کیک‌هایشان را بچشید. البته برخی از قنادی‌ها مانند کیک تهران  آلبوم زیادی برای نمونه کار دارند. اگر مهمانی تولد مهمی دارید و تعداد مهمان‌های زیادی را دعوت کرده‌اید بهتر است ریسک نکرده و از قنادی‌های معتبر با نمونه کارهای زیاد سفارش کیک تولد بدهید. امروزه و در دنیای ارتباطات خرید اینترنتی کیک تولد دخترانه نیز رواج زیادی داشته است. قنادی‌های زیادی دارای یک سایت سفارش آنلاین کیک تولد هستند. نمونه‌ کارهای زیادی نیز در آن ارائه می‌دهند. افراد می‌توانند با بررسی این نمونه کارها، سفارش خود را نهایی کرده و کیک تولد دخترانه را در زمان مشخص در درب منزل خود دریافت نمایند. منبع: caketehran , exploratorium.edu
خانه » خرید کیک تولد » کیک تولد دخترانه

نمایش 1–25 از 82 نتیجه

کیک پاردیس پرنسس پارمیدا

480.000تومان

کیک طرح دخترانه رامونا

480.000تومان

کیک پاپ ارت قرمز

320.000تومان

کیک حروف A (کیک سابله A) طرح گل قرمز و شکلات

140.000 تومان

کیک گل پاردیس

320.000 تومان

کیک حروف دخترانه ارایشی (حروف M)

160.000 تومان

کیک عدد سالگرد ازدواج (کیک عدد 1)

160.000 تومان

سابله کیک شکلاتی (عدد 30)

140.000 تومان

سابله کیک ورزشی (حرف M) طرح بدنسازی

160.000 تومان

سابله کیک‌ پزشکی (حرف M) طرح دندانپزشک

160.000 تومان

کیک حروف فوتبالی (کیک سابله M)

160.000 تومان

کیک دخترانه اسب تک شاخ (یونیکورن صورتی خاص)

320.000 تومان

خرید سابله کیک سینما و دوربین (حرف S)

160.000 تومان

کیک حروف نامزدی (کیک سابله قلب) طرح حلقه عاشقی

160.000 تومان

کیک پرنسس السا و انا آبی

480.000تومان

کیک لوازم آرایش صورتی

320.000 تومان

کیک میکی موس صورتی

480.000تومان

مینی کیک گل و مروارید

100.000 تومان

مینی کیک گل آفتابگردون

100.000 تومان

مینی کیک قلب ولنتاین

100.000 تومان

کیک عدد 20 (سابله کیک 20) طرح گل صورتی

120.000 تومان

کیک عدد 6 (کیک سابله 6) طرح گل و ماکارون

140.000 تومان

کیک حروف (سابله حروف) مادر طرح گل و ماکارون

140.000 تومان

کیک حروف N (کیک سابله N) طرح شناگر

160.000 تومان

کیک عدد 40 (کیک سابله 40) طرح گل و ماکارون

120.000 تومان